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AliExpressの仲裁・裁定は時間がかかってまどろっこしいが、しっかりしている。 [国際文化交流]

AliExpressの紛争介入・調停(裁定)結果です。納得できる内容です。時間がかかってまどろっこしいが、しっかりしていると思います。


 Dear ☆☆☆☆☆ user,

   The dispute (order id: △▽△▽ 
△▽△▽△▽△▽) has been closed today and we have made a mediation. You can log in to <http://trade.aliexpress.com/issue/issueDetail.htm?issueId=************> to check the details. 
   
We checked the tracking information and supportive evidence for this dispute. We found found the package was returned by the shipping company since you did not pick up your package timely from the post office. so Aliexpress can provide the following solution: full refund . Normally, your payment is expected to return to your credit card within 3-20 working days. Please be patient to your bank statements. In order to avoid such unpleasant experience in the future, AliExpress team will strive to urge sellers to improve their service and we will also protect your interests as always. Wish you a happy life. 
       Problems with the order                 Judgement from AE  Invalid Reason 
Package was returned to seller by shipping company                   Valid                          
                                                                                                                                                
                               Package Information
China Post Registered Air Mail     ABCDEFGHIJK123    Package Returned

Final resolution: Full refund  @,@@@ JPY (筆者註:全額払い戻しです。)

Reminder: Normally buyer will receive the refund in 3-20 business days.
We would like to know if you are satisfied with the dispute handling process, hence invite you to fill in a short survey here 
Dispute Satisfaction Survey.

Thank you for your cooperation and support, and hope you have a great experience shopping with AliExpress. Your understanding and cooperation will be appreciated. 

Best regards,

AliExpress Case Management Team
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Please do not reply to this email/message. This mailbox is not monitored and you will not receive a response.
           意訳 ↓

親愛なるユーザー☆☆☆☆☆ さん

ユーザー、紛争(注文ID:△▽△▽ △▽△▽△▽△▽)は今日閉鎖されており、調停を行いました。<http://trade.aliexpress.com/issue/issueDetail.htm?issueId=************>にログインして詳細を確認できます。

私たちは、この紛争の追跡情報と支持的な証拠をチェックしました。郵便局からタイムリーに荷物を受け取らなかった(筆者註:販売業者の宛名印刷が薄すぎて配達局で宛名が読み取れなかったため配達できず、パッケージは大阪国際郵便局に返送され、そこから中国の発送元に返却されたものです。このことは、当該郵便局の配達から確認しました。考えてみればよく配達局まで辿り着いたものです。配達局の読み取り能力だけ特にが低かったとも言えます。)ため、パッケージは運送会社から返却されたことがわかりました。

だからアリエクスプレスは、次のソリューションを提供することができます: 全額払い戻し .通常、支払いは3~20営業日以内にクレジットカードに戻る予定です。銀行報告書に我慢してください。今後このような不快な経験を避けるために、AliExpressチームは売り手にサービスの改善を促し、いつものようにあなたの利益を保護します。幸せな人生を願っています。

        注文に関する問題                   AEからの判断        無効な理由
パッケージは、出荷会社によって販売業者に戻されました        有効          -

           パッケージ情報
中国郵便登録航空便     ABCDEFG    パッケージは戻された

最終的な解決:全額返金 @,@@@円    リマインダー 通常、バイヤーは3~20営業日で払い戻しを受けます。 

紛争処理プロセスに満足しているかどうかをお知り、紛争満足度調査に記入してください。ご理解とご協力をお願いいたします。

よろしく

AliExpressケース管理チーム
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この電子メール/メッセージに返信しないでください。このメールボックスは監視されず、応答を受信しません。


という内容です。裁定自体はちゃんとしたものですが、出品者が果たしてAliExpressの裁定に従い20営業日以内に払い戻すのか、注意して、かつ興味深く見守りたいと思います。


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